●°°*﹏*▂*★想愛不敢愛°×獨自坐在一角*-看著你的一舉一動×°°◇×*`'°°﹏*`'
||■*在旋轉木馬中___[]*要轉到什麼時候'﹏°°
        °°×【 °*★  baby   '°`°°×想你知道°*  
                                     又不想你知道 *-' 很矛盾'`★
kakicookie
暱稱: *||●曲奇×]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
捨不得..
.....悶.....
好耐都冇打blog啦'
3F同學..班主任'
過完新年啦...
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
♥龍仔♥
♥藍嵐♥
♥carman♥
♥麗明♥
♥寶寶♥
♥呀Ben♥
♥呀Mo♥
♥呀Rain♥
♥呀璇♥
♥呀心♥
♥呀冰♥
♥呀欣♥
♥呀俊♥
♥呀敏♥
♥呀嵐♥
♥呀豪♥
♥泡泡♥
♥欣兒♥
♥金毛♥
♥飛婷♥
♥師傅♥
♥細斌♥
♥紫紫♥
♥嘉嘉♥
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 364
今日人氣: 4
累積人氣: 4912
站內搜尋
2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


好撚凍呀.. 分類: 未分類

早上唔想起身呀..

因為我唔想離開張暖床"

係企冇咁凍..出到去..

凍撚到就黎死呀!!>"<

今日都係上堂落堂..

最尾果堂好搞笑..'因為{{肥媽}}

好搞笑...佢講d野..'覺得佢好yo呀..'

好型..'唔好睇佢50幾成60歲人..

佢都落d嫁..仲識跳舞..幾勁下..'

5點幾成6點就返屋企...

返到黎..好悶..冇野做..'

 

仲有12日就係表姐結婚..即係23號..'好期待..'                



2008 年 11 月 7 日  星期五   晴天


返大陸..' 分類: 未分類

今日又返大陸啦..同家姐..'

本黎捻住唔返既..因為得自己一個'

但家姐知我返大陸..佢又想返..咁我就同佢一齊返'

媽咪個朋友有車係深圳彎..咁我同家姐就坐我媽個朋友架車..

好快到左我屋企..返到去..冇飯食..

咁我就同家姐出去食飯..食完之後去左唱k..

因為家姐想唱k..咁我地就去左一間近我地屋企既唱k地方..

去到果邊..唱唱下歌..就飲酒..家姐od左..

而我就咁係冇事啦..超好玩..我死串我個fd{{死廢hi}}

講左勁多次..之後佢就好唔鋸...就同我玩啦..大多數都係佢飲..

真係超廢囉..冇講錯..{死廢hi}哈哈..'

飲到3點就走..要扶家姐返屋企..佢真係好唔掂囉..幾個人都扶唔到..

之後我就打比老豆叫佢開門比我..之後老豆見到咁既樣..就知道咩事'

不過佢冇屌..老豆真係好好人..如果果個係呀媽..死左了..

 

8號既2點出黎香港..返到屋企都4點..>"<

哩排成日都返大陸玩...今個月22號又返大陸飲結婚酒'

又有得返去玩啦..開心!!



2008 年 11 月 5 日  星期三   晴天


唔舒服..早退..' 分類: 未分類

今日返到學校..去到門口..呀璇話今日早退..

之後我就話好呀!!而且我真係唔舒服..好辛苦..'

上完兩堂就早退..呀sir話打比呀媽..我就緊左自己電話號碼..

紫紫扮我媽咪..哈..咁就走得啦''死人老除..想約我媽咪見家長..千其唔好呀!!

如果係..我真係死得嫁啦..>"<

今日有呀璇..carman..紫紫..我早...我真係唔舒服嫁..

唔似佢地咁..扮唔舒服..'放左之後..就等呀璇出黎..等完之後等carman'

去左開煙..開完就返去..本黎捻住去我企既..點知見到呀敏媽..{即係呀敏屋企冇人'}

之後打比佢上唔上得..佢話上得..咁我地就上佢屋企'玩到4點幾走人..

敏..真係唔好意思呀..搞到你冇得訓教教豬..如果唔係我地係到..

你一定會訓教囉..你唔好成日訓教啦..會變豬嫁啦''

去左買野食..之後呀敏..呀b..呀璇上黎我屋企..

佢地5點45分走左..

唔可以再唔返學啦..如果唔係真係升唔到中4'