今日返到學校..去到門口..呀璇話今日早退..
之後我就話好呀!!而且我真係唔舒服..好辛苦..'
上完兩堂就早退..呀sir話打比呀媽..我就緊左自己電話號碼..
紫紫扮我媽咪..哈..咁就走得啦''死人老除..想約我媽咪見家長..千其唔好呀!!
如果係..我真係死得嫁啦..>"<
今日有呀璇..carman..紫紫..我早...我真係唔舒服嫁..
唔似佢地咁..扮唔舒服..'放左之後..就等呀璇出黎..等完之後等carman'
去左開煙..開完就返去..本黎捻住去我企既..點知見到呀敏媽..{即係呀敏屋企冇人'}
之後打比佢上唔上得..佢話上得..咁我地就上佢屋企'玩到4點幾走人..
敏..真係唔好意思呀..搞到你冇得訓教教豬..如果唔係我地係到..
你一定會訓教囉..你唔好成日訓教啦..會變豬嫁啦''
去左買野食..之後呀敏..呀b..呀璇上黎我屋企..
佢地5點45分走左..
唔可以再唔返學啦..如果唔係真係升唔到中4'
 |