| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
| 2006-09-08 |
分類: 未分類 |
今日要出去排隊呀...
成身汗...
哎呀
第一堂英文
我發覺英文堂都唔係好悶姐
中文
又係聽MISS羅講野
佢D表情我係未見過有好大既轉變囉
成日都係咁既樣喎
數學
唔講
世史
個MISS扮惡既...
中史
人生中第一次覺得中史堂都幾好玩喎
商業
好悶既一堂
我真係好訓
放學
跟左任萬富BOOK場
BOOK到4:30返屋企
準備開台(我都唔知點解咁早就要準備...)
無啦啦有ERROR
嚇死我
後尾冇事
8:30
正式開台
從來冇諗過咁緊張
因為冇諗過會有咁多人黎聽
好開心
不過
途中俾人狂電
HAND左...
係一個美中不足...
仲有
一開頭我都諗唔到會有咁多人點歌
我好似有幾首歌係冇播到既...
我準備既歌都只係播左幾首
真係白費心機喇...
好感謝家朗、嘉尉、老鼠
佢地俾左好多意見我
多謝晒
好多人讚我~
令我好想繼續繼續做落去~
聽日繼續
時間應該係8:30-10:00
星期日一定冇
因為第一會撞其他人期
第二我唔得閒
我係大陸...
再次再次多謝大家~
|
|