比數分別如下:
14:25
23:25
13:15
以局數0:3不敵慈航
輸波係正常既...
因為對甲組有呢個成績已經好好嫁喇...
之後就要等到9/12 6:15pm係富亨體育館既比賽先知有冇進步
但係我依家已經知道一樣野
就係我打波已經冇咁暴躁喇
恭喜恭喜~~
希望下一場會贏波啦...
不過都冇乜機會...
今次對手上年都打過
今年佢地明顯勁左好多
唔知我地會唔會贏到喇...
歡迎大家黎打氣...
同埋好似冇乜人黎咁喎...
好似淨係得自己一個人係到發up風咁...
好冇mood
電台又係咁...
留言板又係咁...
真係好慘...
好快會心淡
跟住就唔搞喇
我諗對大家黎講仲好
又理少一樣野
|