好多談情呀
alex同大C呀
仲有keith同mavis既kiss呀!!
「就算第一次見面
都會覺得好似認識佐好耐
佢每個動作你都會關注
你會好想成日見到佢
甚至乎好想佢突然之間係自己面前出現」
如果我聽到都會受哂!!
原本以為
漸漸長大後便不用再受委屈
但原來
什麼都沒有改變
我依然是那個受盡委屈的妹妹
她依然是那個自我中心,自私自利,凡事要別人遷就的姐姐
很小的時候
我還不懂告狀
唯有順從她的要求
儘管無理與否
到後來
我學會反抗
我嘗試向爸媽告狀
但沒有人理會這個稚孩
我只有被教導著多忍讓多遷就
甚至換來的是一頓責罵
於是
我不再發脾氣不再為自己爭取那少得可憐的權利
我的字典出現了啞忍這一詞
給人欺負慣了
漸漸也不認為這是怎麼一回事
把底線愈退愈後
再一次
順從她所有的要求
都只為不願家裡又出現爭吵的聲音
原本覺得只要有人明白
我是沒有所謂
但沒有
究竟
要怎樣做才可以令所有人好過
還是
其實不論我做什麼都是徒然
估唔到最後都係要講大話 點解唔可以兩全其美
點解處理得咁差架
駱康雯係大話精!!!
駱康雯真係好無知!!!
最憎就係啲好似駱康雯咁蠢既人架喇!!!!
好sweet好sweet!!! danny同ivy真係勁sweet!! 「我要箍實你一世!」 呀!!!癲喇!!!!
要專心KO matrix!! x,x y,w z,y y,x x,z z,w
my summer vacation is over x,x w,y y,z
一個人都好開心呀!!!
救命呀!!一打開雪櫃就見到20枝fibe mini!!癲架!!
i become moldy!!!!!!! HELP!!!!!
呀呀呀呀呀呀呀呀呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!!好悶呀!! 駱康雯悶到發癲喇!!! 我唔理喇就算約唔到人都好我聽日點都要出街喇無錢唔理喇中暑唔理喇咩都唔要理喇 我唔要留係屋企攝灶罅呀呀呀!!!!! 呀呀呀!!!!!!! 早知應承阿媽同佢上深圳喇 點解人人都有嘢做得我一個咁無聊架!!!!!!!!!!! 呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
這個我本想跟你們說的 但再想想 還是算吧 問題已經討論過 再提就只會令你們厭煩吧 而且 你們有你們的要事 我未能為你們分擔 卻不停纏繞著你們 好差勁喔 不好意思喔 要努力喔 要認真去做好 你們認為重要的事情喔
其實我有點怕面對她
靜下來 細心想想 原來自己是一個很不成熟的人 我享受羸 但卻不會去參加比賽 只因為是怕輸 很窩囊 真正在乎一個人 並不是口頭上說說就可以 心意固然重要 但若沒有實際行動 心意再誠懇再真摰 也只是徒然 話是說的冠冕堂皇 差一點我也說服了自己 不顧一切去找她把話說清楚 但駱康雯太愛面子了 太輸不起了 太窩囊了 她是不會豁出去的 之前常提著 她根本不會有回應 但後來才想到 這只不過是 自己給自己的一個藉口 一個卻步的藉口 一個消極的藉口 我就是一個這麼不堪的人 樂於活在 自己堆砌給自己的藉口世界中 固步自封 這麼的一個人 即使被身邊所有人離棄 也是活該的吧 很想改變 卻害怕改變 原來 我仍然是不曾長大
這個我想跟你們說的 但再想想 還是算吧 問題已經討論過 再提就只會令你們厭煩吧 而且 你們有你們的要事 我未能為你們分擔 卻不停纏繞著你們 好差勁喔 不好意思喔