Ms.趙詠春;
您系咪更年期?系既食藥ar(!)
您系咪有病?有既睇e生la(!)
您系咪失戀?有既搵社工la(!)
你有以上問題既話吾該您咪做老師`
冇野做攞野黎搞
你傻架?!個個都打電話`*0*
人做miz你做miz;
您做到咁黑人憎?!
唉..本來都冇咩架
但您真系好弱智lor
打完一次又一次
你咁得閒做埋d無聊野
你食得屎lu`
----------------------------------------------------------
今日上堂ho眼訓
之後放練啦啦隊
好攰攰攰攰攰攰攰
邊個入左黎吾留c0mment我咒您一世 
|