我知我煩:) you can tell me;) 吾好扮野甘;D 吾想傾出聲^_^ 今日下午好吾舒服:( 多得race&樂樂(k) 好反好多;P 我將b當r囉._. maths有大進步B-) 其他都有進步!;]
今日係m記一路溫書一路等人. 冇拉拉有個牙叔坐我對面張枱 .問阻吾阻我;s問左3次. 就叫我幫佢做d野.我話做咩? 佢叫我跟住黎:0 我冇再理.佢系出面望住我._. 佢好似d拐子佬l0r-_-v 好彩我有睇警訊xd冇比佢呃B-)