| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
| 24/7 開心的一天,但很累很熱呢! |
分類: 未分類 |
頂,,,,呢排樓上裝修,嘈到我朝朝訓吾到,9點鐘勁準時系甘鑽野,勁煩!!
搞到琴日起左身冇野做- -"9點半.....打信長@v@"打到10點半到...汁野出門。
好啋今次吾系我最遲a_a""到左mk,,去唱k先跟住行街直落。
估吾到我第一次玩太古都甘ok啵- -"但幾好玩....
不過琴日真系幾熱,so我地去d商場行, 順便嘆冷氣~"~
我地周圍行,班死仔狂買野食- -"
到夜晚,,,,去左食飯,11點回府
琴日好累,但很開心呢*!!
friendship forever"

|
2008 年 7 月 21 日 星期一  |
| 好耐冇打嚕.....暑假好多補課/ 口 \" |
分類: 未分類 |
今個暑假仲想做野,但系補課多到得反月尾先吾使,由早上9點半-4點。what the help!! <<<<< 真系吾知點解j仔同肥強甘鐘意講= ="有d吾明點解lo!! /\
不過都玩得開心唷, 好多fd都開始吾得閒嚕。 為左ce ....一齊努力/\/\*!!! /\
同埋我由依家開始改下打字既習慣,一來改善自己中文既寫作skill,二來比人話打字似女仔-口-"<</\
今次考得poor好懶 - -" 唉!! 算啦, 失敗乃成功之母 (Failure is the mother of success) 。下次努力過\ /""
上年的暑假,也是我的人生低潮。歲月流逝真系可以令一個人改變,現在以經不再是昔日的你。
只怪我不懂珍惜你..我向你說十萬對不起也無補於事,因為你以經看不到也聽不到我的聲音和改變。
cm牙兄弟-3-
|
2008 年 5 月 28 日 星期三  |
| 5月28日 壽辰 |
分類: 未分類 |
首先多謝你地先-333-"
今日雖然開心,,但心裹吾知點解吾系甘開心
我都諗緊星期6去吾去唱k食蛋糕好-333-"
放左學,,,,朱and大波系我屋企玩得happy呢<3"
我個生日願望只剩下一個了.....
就是...................."講左就吾靈呢xD*!!
仲有大把eng builder 未做牙>v<加油*!!
多謝lu仔and家姐>3333<"愛死你囉
唉,,,maths 好驚死- -""要慢慢咀嚼下..
好像欠缺了....
還記得那首生日歌....
|
2008 年 5 月 18 日 星期日  |
| 5月18日 |
分類: 未分類 |
今日起身成身痛- -"
琴日好好玩唷-333-"
我們不是玩的"而是真的狂游\ . /"
雖然得6件,,,冇上次甘多人去 - -"上次多的是變態= ="
但今次游得仲好正,,,,
玩到midnight先反- -"搞到今日冇精神=]]"
成日系屋企玩mosterhunter 2g@v@"勁正-3-"
聽日反學嚕....好野/\/\"同埋我要增肥增高\ . /"
就快final exam....我要擺100%努力落去

|
2008 年 5 月 16 日 星期五  |
| 5.16 |
分類: 未分類 |
4川d人好慘牙
20妏吾算多,,,,希望幫到好多人*!!
如果可以,,我都想去幫手///"
今日比左好多功課牙-口-"
個李sir 果然系"森林屠夫" d樹多得佢吾少"
worksheet多到喊
notes為左錯左個幾題 重印"吹漲-3-"
放左學"留系學校玩左一陣"同基,牙朱佢地去左m記又好似琴日甘吹水"
d時間好快過- -"吹到系果到食埋dinner"
之後.....去左公園玩,,,跳舞@v@" 正"
10點回府,,,,,,累
聽日仲要去游水-3-"7點直落 |
|