電腦堂好悶.....
都吾知個miss up 乜-3-"
好想drop左佢牙=]]"不過算啦"
drop左會令ce 個分數更大壓力~"~
我屋企竟然連到WiFi@v@"
用psp好努力甘上msn"但佢話memory不足-3-"
再research下先
今日心情又系好dw..."
冇心機做功課,,,,冇心機打機,,,,冇心機出街
我不停自己諗,,,, 算啦"
我睇反以前d日記...笑了....
朋友們...."你地吾會明白我心情-3-"
要記住Miss Mak真言" 停一停,,,諗一諗"好有用
沒有eq的人才會犯"人板一
我以經很努力....為何你還看不到....
小弟從今天開始打日誌,,,, 請各大大多多支持-333-"
也是母親節,,,,''我牙媽由細到大都成日教我做人- -" 不過黎黎去去都系果幾句=]]"
但我覺得佢對我好好,,,有時吾講道理-3-"
今日陪足佢一日啦xD*!!
都祝佢長命百歲,,,,身體健康"
琴晚夜反,,,,眼訓"