| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 7 日 星期一 |
 |
|
|
== ** |
今日早左兩粒字起身~搭半諗住出門啦~點知搵唔倒key"喎@o@"嚇到我丫!!好在最後都搵倒炸!!落到去fish"岩岩好到左~早左返到去呀!!呵呵*"第1堂eng"都係佢有佢講~then"中文~=="唔講喇d堂咁鬼悶!放lunch"3陣皮皮好衰囉!!咩事就唔講啦~去左食m!!超勁爆嗱多人!!食完去埋個小便便就返學嚕~哇卡!!返到去睇波波~唔記得左上3c丫!!sorsor"丫!!入課室果陣見倒bo"同皮拎哂人地d袋掛哂上身=="唔知你地想點囉!!=口-"geog test"嚕~test"完碌琪同豬豬都話d答案有問題!!屎啦!!如果真係錯既咁我地就大檸樂了~算!!上h.e嚕~好忙丫!!我地又係最慢丫!!嗚嗚..T^T下次唔會嫁喇!!返到課室~好多人都試食~之後無啦啦柯美豬滾左入黎話威野既出黎==A U ON 9"??跟住佢就捉左5個人!頂佢!冇野做就返家啦~係度屙屎!!!!經過今日之後我發現佢係淆學生底嫁囉=="我唔想同哩D老師講野=U="BYEBYE"返課室等佢地返黎~之後就同MAN"走嚕~返家溫書~好眼丫溫到!!跟住都係頂唔順!!去左玩電腦..!!-v-"食完飯溫左陣又變左傾電=v="
呵呵*"溫書溫豬揀位!!
BYEBYE=3="
|
|
刊登時間係︰2005-11-07 07:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
樂樂*~* 於 2005-11-07 08:10 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-11-08 07:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|