唉..... 金日出街都幾開心既 返到屋企上qooza 見到好多人+我好友 我都好開心 突然 我牙媽又話返大陸 我真係頂佢個肺 >,< 又要返大陸 出完街又要返大陸 好攰丫 不過算啦 好快返姐 星期日就返啦 返尼搵你啦(勁亂) 尼幾日都打唔到日誌嫁啦 各位留多 d c0mmEnt 補 數