嘩~ 金日個天真係好熱丫 -,-
我都就尼熱死啦 T^T
熱到街都唔想出
咁既天去 swimming 就最岩啦 ^^
咁既天出街人都 kai
唔出街又冇野做 wor
上 qooza 又悶到死...
msn 又冇人同我傾計 wor > <
真係想悶死我
琴日丫,我係qooza識左2個好好笑既fd(男) 
同佢地係msn到傾到連飯都冇食
一路傾一路笑
佢地講果d野真係笑死我
琴日開心到夜晚訓唔著
1點上床訓,2點先訓得著
攪到金朝11點幾先起身
就尼訓到變豬
金日晏就2條友都唔知去左邊
攪到我悶到死 ><
唉
為有等佢地返尼啦
(靚仔靚女)睇完留個 c0mmEnt 啦 thxx
|