2006 年 7 月 4 日 星期二  |
| 班點波波∼ |
嘿嘿∼今日早上沖涼 ><” 爽-3-
之後訓了在家姐的床上-_- 休息一下
收到電話 哩 是圖呢
原來他sms給我..<--不知道的關係 沒有回應
嘿嘿..過了一會 就出門口
一直傾著電話 行到馬路
他說見到我了 但是我還不見他-_-
突然被一嚇 -_-原來佢企左係我前面
暈∼ 之後我們一直行過去
到車站 企了一會就上車車呢
在傾傾傾傾..到返學校
之後我拎生日禮物給kam 珍
就沒有跟他在一起 之後去集隊---
發現真沒記性 體溫紙 中文書 <--都忘了
丫∼∼ 很笨丫∼ 好左丸子姐姐今天沒有看呢
上返課室 發現ella 冇返!!!
丫 ..我重拎左生日禮物比佢-_- 暈了
搞錯呢 開始上堂-_-
呆了2堂..都不知他說什麼
叫他去xx吧 ..2堂過後
係好似狐狸果個sir 堂呢
教maths ..幾好幾好
都識識地吧∼ 之後中文..比琴日的悶-_-
丫∼ 說說笑..教教 書就完了
放學了-3- 見到玲玲黎左
(事情就發生呢)
佢著住一件白色 入面果件係粉紅班點
之後我地勁笑佢..班點a__a
嘿嘿 生野
.之後去買當當返屋企食
一到睇柯南 一到食野
之後玩左一陣..就去z_z
訓左一陣 玩左一陣電腦
圖話我唔搵他o_o
之後傾傾傾∼
maggie 打黎..又叫我教佢野
-_- 唔識 oh no∼
丫媽叫我整野∼ 就
收左線呢 食食下飯kam 珍打黎
問我隻game 隻野
我又唔識教佢
死了 <--笨了很多
睇左陣電視
玩左一陣電腦
12點同盈姐講生日快樂-3-
a__a 之後就z_z了
|
| 刊登時間:2006-07-05 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|