2006 年 7 月 3 日 星期一  |
骨骨痛><”  |
早上醒來換好33,呆了一會兒
骨骨還痛 ><” 行一行痛一下呢
嘩∼∼ help
之後拿蝦蝦的game 就出門口了
到車站還不見圖 -_-等了10min 才出現
上到車 yandy 琪琪 黑雞 司徒 maggie 田人木 kit 都係到
o_o 圖就轉埋左一面 無同我講過o__o
果時真不是知他想什麼 -口-
落左車同佢行得好開 就問佢做什麼-_-
丫 暈了 真是太不了解他在想什麼呢
回到學校要上207的課室 差點忘了
上到去d桌子都不對的o_o 搬來搬去
整左個早會 之後c班主任入左黎 重帶個校外導師
那個人有幾分對狐狸的背影 嘿嘿a_a
個樣都幾似 個咀例外-_-
嘿嘿 之後佢係到教maths 佢教完一條都走去搵一搵maggie
d人懷疑想泡maggie 但我覺得不是呢∼
嘩∼ 佢教果d我都識又講得我明* 巧過那個什麼xxx老師多多聲
之後上中文-_-果個丫sir 又幾似法証果個剛仔-_-
嘿嘿 但係覺得佢搞笑 但係佢教書就...
教完之後 又係enlish
丫∼悶到我發瘋 ><”
又聽不懂他說什麼 只叫模範生教我呢
嘿嘿∼ 放學之後 就返屋企
勁曬-_- 不耐煩的
有車就上左∼ 要企-_-
那隻豬紅突然走出來 好迫呢∼
到站就返屋企∼ 去wellcome 買東東
返屋企∼ 整野黎食∼then 發左陣瘋
跟圖傾電電o_o嘿
就係到打機機..打到9lv 先停手
之後要去還碟就出左去∼重買2本game 書書
-_-為什麼沒有新game的
”天使之戀”我要定你-3-
返屋屋 打左陣機o_o
食飯飯 星星真好比我掛機>_<
重比我睇電視 好人死了∼
之後打多左一陣 就包禮物∼ 嘿嘿
明天kam 珍生日呢
已經很眼訓.__.
|
| 刊登時間:2006-07-03 11:39 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|