2006 年 5 月 23 日 星期二  |
忙-_-  |
今日醒來就去洗澡洗頭...
待到38分就出門口了
這次也很準時..見到禿頭和盈2人
呵呵~~之後回家學校就走上那禮堂
早會-_-啦啦啦啦...唱歌歌
之後..就去了mmlc 上maths 堂
-_-做左好多bca 果陣上左好耐都開唔到msn丫
又上返上到.."冷"...死了
一直也上那些無聊的課堂=_=
之後放學就立即回家了...毛毛.老盈..禿頭
一齊走..竟然落雨..搞到成身濕濕濕
3隻野走了來我家為明天的音樂考試做準備
唱左幾次..就玩玩玩-_-
6點幾.佢地就走左
|
| 刊登時間:2006-05-24 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|