2006 年 5 月 21 日 星期日  |
=__=待在家中  |
悶死了..
早點7點多就醒來了
看了一會影片..又走了睡..哈哈
直到11點就醒了
傻瓜就send了sms 給我..
傻瓜..嘿嘿
之後又走了去玩電腦.. 整整那隻game..
之後玩左一陣 之後被迫做功課
唉...之後打機和丫毛
打左個幾鐘就去了看影片..
+1 和+2 話去睇丫麻..
5點講到7點先去..=__=
之後去到坐左個幾鐘..8點幾4x幾先返屋..
落雨-__-..冷死!!
回家就吃飯了~~
|
| 刊登時間:2006-05-21 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|