2007 年 1 月 13 日 星期六  |
海洋公園-3-  |
去左天水圍同丫蝦行街
行一陣返返丫蝦屋企放低d野
再就去落街食野.. 芝紅打黎
就諗住一齊去食野 點知我地食完芝紅都未到
企左等丫等丫-_-"
之後返返丫蝦..再走返黎等芝紅
-_-" 丫蝦又發現唔記得帶8達通
又行返返去 芝紅就行黎
又左勁耐 先等到
之後去出發~
-----海洋公園----
一黎玩左 自創既跑電梯遊戲-_-
8次-_- 走上走落 死左~ 之後
去玩跳樓機1次 海盜船1次 星際蜘蛛1次
飛天千秋1次 "魔"天輪1次-_-穸左3個圈
欖車-_-2次 最驚囉-_-"
嚇到死~ 之後吃下野 就走左 同埋我d家姐一齊走
差唔到門口果陣 影相-_-'好白痴的相---
之後同丫蝦 芝紅 佢地一齊走了
|
| 刊登時間:2007-01-23 12:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|