2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


行街... 驚訝

 8點幾醒左

就去沖涼-_- 重有大把時間

就呆呆下打機 原來佢地咩都未整-_-(10點)

之後唔知點 之後打比倫

問佢係邊 佢補緊習

11點先得

諗住等埋佢啦 咁我去左丫蝦到先---

10點:35出發 落左車-_-之後

行錯左條路--- 好左記到個公園

上到丫蝦到 丫kit 就話到我佢到左天瑞(之前重有左倫唔黎比我知)

頂爆哂---; 比倫佢

話黎又唔黎 之後咁好啦 我係丫蝦到等左陣

-_-就出發去丫kit 點知 芝紅重未到囉

我地就去左個當當..再一直等-_-

之後搭車 就開始行行行行...

行完旺中我地去食野 d人勁冇禮貌

食完就走左 之後kit就走先

我地行左一陣都走左 真係好累

返到就溫左陣書... 12點幾 就訓左

刊登時間:2007-02-12 06:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kaman0621
暱稱: 牙嘉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了日記"
記得要忘記..
第一次睇跌打-3-
爆內疚...
成功啦~丫蝦生日之驚...
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
丫毛
丫蝦
我留言板板-3-
禿頭~_~
芝紅
盈+__+
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 31
今日人氣: 1
累積人氣: 1713
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed