2007 年 2 月 12 日 星期一  |
大..二...三..四 奶  |
下學期開始左 之後對經濟 一d興趣都冇
但又唔想cut左佢 因為我可以只係因個老師問題
天丫-_-" 上完econ 搞到我勁嬲
又發燒喎 上世史堂都冇咩心機
lunch 買左個飯上黎食..
食完又開始抄功課
抄左成日 地理堂 就抄地理
再做中史 重做maths -_-
累爆 之後上maths 好眼訓
最後 因為丫世史老師病左 早退
我 丫蝦 芝紅 kit 4個係咁傾 大..二...三..四 奶
笑爆左囉-_-" 之後放學又要等丫蝦同芝紅補課
我同禿就係203到 ella maggie 同我最憎果隻野
係到傾計 笑爆咀囉
之後毛毛又加入埋 笑死左-_-"
|
| 刊登時間:2007-02-12 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|