2007 年 2 月 14 日 星期三  |
單身 bbq  |
7點醒左 呆呆下 就打陣機
盈姐就走黎 送巧克力給我
一陣就走左了
then 就等芝紅來-_-
12點等到4點 唔敢出街喎-_-"
丫~~~ 之後我就叫左外賣
邊打機邊食
好累~ 之後5幾 丫蝦黎到..係到打機
我就係行黎行 之後落左買野食 毛毛行黎送巧克力給我-3-
去搵埋佢-3-買完野食折返 搵毛毛 毛毛送左個金莎同一快巧克力-3-
丫蝦果個竟然係同我一樣>口<""天
之後上返屋企到 又係到打機
呆左///我換個件3...
...我家姐突然之間返左
我同丫蝦就出左去 行左一陣-_-(白痴)
之後就去西鐵,,點知一隻人都冇-_-
就吹吹吹佢地到 之後8丁人 去燒啦
係咁燒燒野食a_a" 之後丫賴生 丸子 cam 珍 一個一個咁黎埋
邊食邊傾 ,,傾到12點幾 丸子就要走了
我地傾多左一陣 都走左
|
| 刊登時間:2007-02-15 09:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|