2007 年 2 月 15 日 星期四  |
電左髮>口<"  |
8點幾比芝紅嘈醒 就叫我換3果d
徲元朗伴我電髮
10:15 左右佢黎到 我整埋小小野就出門口
開始~~~整整整..個幾鐘後
電左第2隻 唔係我想要果隻囉
不過都ok 幾好睇 但係總係覺得怪怪地咁
丫>口<" 之後買左野就返屋企
芝紅同我一齊返左屋企之後 食野~
我就打機 佢過左一陣就話走 因為要camp
欣姐 話我個幾好睇
我就話比盈知 我比張相佢睇..點佢偷左囉
我最就唔鐘意.. 之後.勁嬲囉 就冇理到佢
我就左陣機 就訓左~
之後msn d 人都話個頭幾令.. thanks
國兄 當然包括在內囉
丫哥啦~ 哈哈~
但係我都覺得好怪 >口<
之後睇左影片 成日都冇咩食過野
打左陣機 媽媽就買左d返黎比我食
之後唔想食飯
+2一返黎就話我個頭樣衰-_-" 頂
唉~算
|
| 刊登時間:2007-02-15 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|