2006 年 7 月 20 日 星期四  |
待在家中看影片!!  |
今日7點比人嘈醒左
條腰唔知做咩勁累勁痛
之後去左玩電腦-_-""
之後見到一集都有得睇 搞錯=__=""
唉-_-""一直看影片
見到11點多..巧餓
叫丫媽買當當比我食
點知佢話要2點幾先得
之後我就煮左d野食
食食食食食..><""
圖好睇去子狐 但係我的腰不知明的痛
希望他明白的呢 ><""對不起呢
之後我就去一直看到2點多..
眼訓死了.__."" 就去了睡一會
3點幾丫媽打來-__-"話自己搞掂自己
太過眼訓..冇2句
訓左..冇幾耐
圖打黎.__." 知道佢出左街街
很曨呢 咁我同佢傾左一陣
我就玩電腦呢 收左線就睇影片
一直看到他回家..又在傾電電
嘿嘿 ...傾傾下..佢屋企人吵~~
就收左線~ 我就同佢係msn 傾計計
之後我一直看影片..睇到個結局先訓._.
2點48分.__.""
|
| 刊登時間:2006-07-21 12:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|