2006 年 7 月 18 日 星期二  |
被圍串~""  |
唉"" 勁唔開心..
第1次比人串..重要唔識串返佢
真係第一次咁..被圍串既關係
圖佢重要串我一份,,
之後重要話唔係串..個個啄住哂..
我車~~
咁件事就係咁.. 咁冇事做..
本來諗住去濕地 點知勁黑仔
果間野休息 之後我地約左3點幾
去踩單車..去到..d人重未黎
呆企.. 之後佢地黎哂game..見到我條"口太"
又整=_+ '"" 圖比錢.. 感動"
之後等cam 珍黎租單車
一開始就甩鏈""之後重要被甩低..
暈.=_= 搞到成手都係野
之後踩踩踩踩..
踩到返錦繡就去左食野
其實都唔係食..只係去左坐
哈哈... 之後走左...去左呢個...
米埔..就返返去了~
..去到南生圍.. 係到睇日落..
無聊人士
哈哈...
睇完就返去~ 返返單車shop
就講聽日跑步.. 頂..
個個係到話天水圍.. 有咩好丫..
大佬.. 之後圖重要講左句"你嘈咩者"
之後我勁唔開心..一心諗住一定唔去..
返返屋企啦~~
之後佢以為無事發生過咁..
最憎比人串.. 重係要圍串
之後又同佢講呢件事
第一個關心我既..係我丫哥 ><""
多謝佢><"" 之後佢圖講左好耐
佢話唔覺得我比人串喎
哈..發覺自己好傻仔...
咁低b認為有人會幫我..
諗到我自己咁重要咁..
心中自說一句"死仆街低b敏"
正傻仔黎...
一直講到12點幾就訓左~
|
| 刊登時間:2006-07-19 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|