金日放假的第一天!!
十點幾起左身!!
雖然比平時只係訓多左3個鐘頭!!但已經好足夠lu!!!
之後沖下涼化下妝!!!12點先出去!!!
係樓下同老公食野~~~之後出左屯門!!!!
過左置樂!!!老公去左寶兒做果度剪頭髮!!我就去左阿dum果間寵物店睇下!!!
衰仔!!!!!!又係剪果小小!!!!!!!!真係火都黎埋!!!!!!!!!!!!!
之後就周圍行下街街~~~食下野~~~
到左5點幾6點過返置樂~~同盛仔傾計~~~~~
邊行邊傾~~~行到大會堂果邊~~見到男班長~~~真係好耐冇見過佢~~
傾左陣就返左東涌lu~~去左老公屋企~~~~!!!
11點幾就返左屋企lu~~~~~~~~
由細到大我真係好想人人都錫我,,
但偏偏就冇乜邊個特別鍚我,,,
點解?!點解個天要咁對我?!
一起身有D唔舒服,,好辛苦-_-
金日真係有喜有悲
開心就係因為d同事同我愈黎愈fd!!
而且金日又黎左個行文件,,雖然係個丫姐,但佢學野都好快!
唔開心就係因為又比Control針對,,,
成日都黑口黑面對住我..吊!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後都冇乜野,,,但差唔多收工果時又比WINNER講,,,
真係好Q煩,,,,一日到黑都比人話!!!
7:15PM走人....!!!又呃左3個字OT!!KAKA!~~
周德隆條女黎左接佢收工WOR!!
幸福到佢丫~~~~
之後老公送我返屋企
金日要返工AH!!!
星期一補返假!!!超正!!=v=
[星期日][星期一]連放2日
哈哈!!!!!!!!!!!!!
一返到去夜間D人都未走!!
因為尋晚好多野做!!!見到丫南,丫文!!!!>W<
由於金日係紅日,,所以超得閒!!成日加埋行左都冇十次!!=_=
如果日日都係咁就好NA!!!!就舒服得多LU!!!
一放工就返屋企LU!!
返工真係返到想死
日日都係咁行 然後有事無事又比人話
做人丫頭真係大晒咩 -_-
金日又係咁多野做...冇計嫁!得果2,3個人做!!
到lunch果時又係係Go1上面食!!!
不過有鬼用咩,,[佢]咪又係掛住訓交!!!
男女朋友?!!!我覺得似兄妹多d囉!!!!!!!!!!
開始覺得psp都幾好玩
我想去街!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我想唱k!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我想開心a!!!!!!!!!!!!!!!!!!
吊!!個丫叔又令我發火!!
d幾日好多野做!!!因為個丫叔係完全廢既!
做到好累!佢乜都唔識重要扮晒野!!!!搞到日記都冇時間打!!
最近同洪仔...好冷淡...
悶到爆...日日都咁過...