| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
| 考試 |
分類: 未分類 |
話咁快就考試la...
一年咁快就過左la...
真係好唔捨得呀!!!!!!!!!
好想返到岩岩開學,
考試又要溫習,
悶死人la...
好煩丫...
咩都唔想諗,
只想快d考完試,
好唔捨得你地,
大家一定要努力呀!!!!!!!!
要一起讀初三呀!!!!!!!
加油...
|
| 發表時間:2009-06-09 01:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
| 無無聊聊 |
分類: 未分類 |
今日就好似平時咁... 無咩特別, 附近d人又換左la... 梨左個扮曬野ge人, 佢真係好煩呀!!!!! 第一堂上代數, 悶到死, 聽多啦講book都想死, 我又聽唔明wo... 第二堂上幾何, 又打野囉!!!!!!!......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-05-06 09:51 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 30 | »
|
|