您已經停留了
table{style;border:2px dashed; border-color:white red yellow blue}
愛情到底係咩??!
kaman1221
暱稱: kaman
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
每月文章
最新文章
2009-10-02
衰人
2009-06-26
2009-06-11
考試
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 129
今日人氣: 1
累積人氣: 3854
文章分類
全部 (60)
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


激烈ge比賽 分類: 未分類

係上個星期五初二仁班籃球比賽,

佢地班d人打籃球好勁+,

就好似佢地班有個澳門隊ge蔡少兵(白色4號),

校隊ge謝俊明(白色15號),

總之就好犀利la...(我覺得)

但係對手都唔差,

係高一仁,

佢地班都有澳門隊家,

亦都有校隊,

真係好激烈丫...

兩隊ge隊長都好勁+,

分別係蔡少兵and馮嘉x,

係白色ge 4號and紅色ge 4號丫...

第一節本來係初二仁領先,

但係後來第二節高一仁班換左人,

換左馮嘉x同鄭xx,

係紅色波3 ge 4號同埋11號,

佢地兩個好勁丫...

打到超激烈,

d人射3分球真係好勁丫...

蔡少兵(白色4號)真係好勁丫...

不愧係澳門隊ge副隊長呀!!!!!!

但係對手ge 11號都係澳門隊家,

兩隊不分勝負...

紅色ge 4號都好勁,

白色ge 15 號都唔差,

第三節完了,

因為哥天好似就快落雨咁,

所以下星期二先再打過,

就係今日la...

第三節高一仁領先,

好似係以29:24,

5分之差,

唔知追唔追得上呢??!

今日差d睇唔到籃球比賽丫...

因為唱歌,

好彩後來都睇到,

哈哈...

佢地真係超勁囉!!!!!!

但係d人經常犯規,

搞到要被評判,

趕走場換人,

白色經常犯規,

第一個被趕出場ge係謝俊明,

第二個係蔡少兵,

真係慘丫...主力走左,

唉...

蔡少兵本來有一球係入得好靚+(5分),

但係呀sir 話犯規,

所以唔計分,

佢入左球哥陣,

全場歡呼...

但可惜唔計分,

佢打籃球真係好勁丫...

對手有好幾個人都防佢,

搞到佢係到叫,

又被人撞倒個球跌左,

有好多入球ge 機會,

都錯過左,

超好睇丫...

最後好似係以51:45 win 左...

好慘丫...

輸左,

不過唔好失望丫...

下次努力d la...

唔好再犯咁多規la...初二仁班

本來win 梗+,

下次加油la....

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-04-28 10:05 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


煩''' 分類: 未分類

今日下午去左睇野,

因MISS話我地咩,

所以就叫我地去wo...

到左下午,

玲又話佢唔去,

所以我就搵tabitha去,

見到tabitha之後,

佢打被恩,

之後又見到恩,

跟住三個人一起去,

搭巴士......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-20 11:15 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]