點解可以有d咁變態ge人 ga?
數,歷,物,化都100up的變態-3-'全級第1你攞硬啦-,-'
對我黎講...科科都吾ok啦-,-'
好吾開心t3t'
得英文一科係ok嫁ja;
88.5分;佢先低我0.5分;oh my god''''''''
死哂啦;;輸哂啦;輸成9條街- -;
仲差電腦;grammar;地理未派-3-
希望高分d啦@@'
下一段要加加油-,-'
超凍-,-''
變左條雪條-3-'
好似年年美食節都咁凍ga 喎=,=''
但係我都係忍吾住食左戈個雪花冰xdd;
戈度好多個攤位;
but好多平時都有得買ge v_v'
不過有台灣戈d野食;
戈個台灣雞排好大塊呀;
超多人排囉'
聽個fd講有人排左40分鐘先買到-,-'
仲有戈個印度薄餅都係;
見到戈個印度師傅將塊皮飛飛下飛甩左xdd'
個個都睇到o哂咀@v@'
之後搭車返去;
吾想返屋企住-v-'
跟住去左公園玩遷秋@@;
我覺得今日係e兩個月黎最有意義ge一日;
呀sir<前3年班主任>好好人;
幫我地溫左超耐-v-''
由3點溫溫溫;溫到9點-v-'
時間過得好快呀'
但係都幾好啦'
進展不錯;
今日識左好多野啦'
跟住又識左新朋友仲同d舊朋友熟左tim xdd'
所以呢;今日都好開心'
雖然溫習地點是遠了一點點;
天氣又冷了一點點-3-'
但係真係好值得...
因為溫故而知新呀ma-v-
明天的數學應該問題不大掛;
但願如此啦xdd'