| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 3 月 20 日 星期日  |
| 酒精累事:$:$:$ |
分類: 未分類 |
琴晚9p.m.去到top one
唱到第2日5a.m.
好爽呀>v<
第1次唱咁多個鐘.正!
跟住一齊ge又好多咪霸,狂係度搶咪;D
最勁就係沈沈囉,吾識唱都要拎住支咪黎唱xdd'
本身一開始吾係好多人,去左中房,
但係後尾越黎越多人,換左大房,好大呀@@
跟住我地又玩返大話骰,
一開始同benson單挑,狂輸囉吾知咩事,
後尾祖安娜同埋劉嘉欣1齊玩我先冇輸咁多ja:)
1杯分3啖飲哂喎~v~''(都好過一開始成杯黎ge
跟住玩玩下覺得夠皮,之後去左廁所,有小小想嘔咁.
之後返房就唱k啦,費事醉左就死啦xdd'
最後多謝哂敏姐幫我頂左幾杯酒,仲sd埋短信問我返左屋企未:$
多謝哂唱k ge所有人.同埋歐陽san琴日生日大大大快樂,我地又快樂@@!
|
2011 年 3 月 19 日 星期六  |
| 3.19 |
分類: 未分類 |
今晚比人約左去食日本野:):)開心
跟住預計9:00去到唱k@@
歐陽san生日呀><
原來a班分左班會吾同咁多!
佢應該會有一個好難忘ge生日party,
因為4年黎a班d人都冇同佢搞過d咁大型ge生日:D
希望今晚可以盡興啦:$
就算原a班ge人吾搵我去唱k,
但係5b ge新同仔都好好人,
有好多個都問我n多次去吾去唱k(冇比人忽視ge感覺真好^^
好多謝上帝比我入左b班,比我識到你地@@
好!唱k之後又係新生活,第3段千其吾好好似第1,2段咁><
|
2010 年 12 月 6 日 星期一  |
| -v-' |
分類: 未分類 |
`今日同左nuts同埋佢d fd去打波,
`估吾到佢都幾勁=v=''
`搞到後尾驚左同佢打:p
`之後去左m記,wow~~m記超多人囉,冇位,成班宅男係度打psp= =;
`跟住我地被逼要返屋企;
`我吾捨得返屋企,跟住nuts好好人咁同我傾計啦,仲送埋我返屋企;
`搞到佢之後要搭車返去,@@''
`thank you呀~~
`返到屋企就訓教lu.
`因為真係冇野做..難得有日係吾洗溫習ge;
`搞到e家好精神係度打blog,嘻嘻:)
`最後就係等你地留cm啦a_a |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 33 | »
|