`今日放學成班去左試音;
`其實個結果我都估到.
`但係我又吾可以同佢講話我好吾得閒-_-'
`因為我得星期2,5要練羽毛球..1,3就去高美士上堂..星期6就可能返學校上美術班-,-''
`除非佢戈個歌詠係中午練啦;
`如果吾係我都幾難入到@@
`跟住之後我就去左上堂.點知菁姐講錯左個時間比我知.搞到我早左1個鐘去到..
`去到戈度之後,一個人都冇,於是我就自己係度訓教;
`因為真係好眼訓;琴晚幫fu sir做野+做功課+溫化學搞到我只係訓左3個鐘-_-''
`然後上堂d野都好簡單.v.''
`最後返到屋企就睇煙花;但係我覺得澳門戈d靚d@@ |