您已經停留了
-v-
-'只有保持原有的保護色__]}
才能使自己不致受到傷害`._.
kaman17
暱稱: `×♥ kaka﹏°×▁▂*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
該放鬆一下了吧~`
2012,Mar,1
`我不過是個人,都會難...
`快樂不該變得像彩虹;...
累斃咧-3-'
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 985
今日人氣: 4
累積人氣: 3242
2010 年 9 月 14 日  星期二   晴天


2010-09-14 疑惑 分類: 未分類

`今日冇返羽毛球班.諗住早d返屋企溫數..

`點知..返到屋企就扒左係張床度呼呼大睡@@;

`唉...e家個心都吾想溫習..仲係度打blog tim...;

`吾知聽日個數學點死啦~`

 

2010 年 9 月 7 日  星期二   陰晴不定


頹廢的生活:( 鬱悶 分類: 未分類

`最近e幾日.我差吾多日日都11點返到屋企~

`真係好攰呀!!!!!!!!

`比埋d 咁ge野我做= =''仲要睇人面色做人.,.

`下次就算有錢我都吾會再做

`雖然你會車我返屋企...(我應該多謝你...

`但係每日返到屋企..仲要面對咁多功課同小測.......

`e種生活真係好頹廢a!!!!!!!!!!!!!!!

`搞到e幾日d心情都好差...

`仲有兩日.仲有兩日我就得到釋放啦~~~~~~快d過埋佢;;;;;;;;;

2010 年 9 月 6 日  星期一   晴天


2010-09-06 疲倦 分類: 未分類

`今日放學成班去左試音;

`其實個結果我都估到.

`但係我又吾可以同佢講話我好吾得閒-_-'

`因為我得星期2,5要練羽毛球..1,3就去高美士上堂..星期6就可能返學校上美術班-,-''

`除非佢戈個歌詠係中午練啦;

`如果吾係我都幾難入到@@

`跟住之後我就去左上堂.點知菁姐講錯左個時間比我知.搞到我早左1個鐘去到..

`去到戈度之後,一個人都冇,於是我就自己係度訓教;

`因為真係好眼訓;琴晚幫fu sir做野+做功課+溫化學搞到我只係訓左3個鐘-_-''

`然後上堂d野都好簡單.v.''

`最後返到屋企就睇煙花;但係我覺得澳門戈d靚d@@