`之前同菁佢地報左個吾知邊度搞ge活動;
`就係8月22日啦(姐係琴日@@;
`戈個活動名呢係叫做"職業生捱大激鬥" (其實做d野同戈個活動名冇咩關係;
`要做咩呢?
`就係我地係黑沙出邊戈度有個叫"龍爪角"ge地方搵13個地點;
`跟住入到個"龍爪角"好似行山咁;
`又有好多蚊喎;
`仲比我見到emma隻腳上有好多隻蚊呀@0@;(嚇死我;
`個機構又吾講要行山-,-.搞到我同emma都着左短褲-3-''(餵飽哂d蚊啦>n<;
`跟住成個活動ge時閒係2小時..10幾組人鬥快搵齊返到去.
`最後我地好似第4-,-'無獎攞...
`我凈係知道第三就有500呀-3-'(我地差少少ja.....
`之後我地玩完e個game就開始燒野食啦.
`食到咁上下.我自己一個人走左去睇月亮;
`個月亮真係好靚..可惜只有我自己一個人睇.;
`睇緊月亮戈陣.我諗到中文阿sir講戈句野:從我方設想對方思念我方.(係吾係好深奧呢?中文好ge人就會明ga啦;
`於是,,我想到了某人 .v.''
`之後燒埋d野食就歸家了@@今日真係好攰呀~~~~~~~~~
`多謝哂睇e篇blog睇到最後ge人.因為我平時真係打好少野ga ja..今日吾知咩事-v-''
|