`生日戈日都吾得閒打BG :p
`因為毎1日放學就去左街青幫手畫佈景版同埋佈置下鬼屋,
`然後毎日都10:30~11:00回到家,
`and then 溫習溫習溫習,直到1:00
`4:00再起身搏殺過:(
`身心疲累,毎日訓得3粒鐘 囧~
`今天好了,最後一日佈置:) hapi~
`明天畫畫比賽之後即返去扮鬼護士:p 好期待呀~!
`可惜有d測驗可能就吾高分了-3-
`最後~就梗係po相相啦=)

`收花a_a

`仲有d野食忍吾住食左 xDD
`吾知係吾係因為之前食得太多野,
`所以今日冇食飯都吾肚餓@v@,嘻~
`多謝哂你地呀(k)~~
`EMMA@@ 我覺得我地真係好有緣呀=)
`同年同月,仲要諗ge野都咁似^^ ( haha , 今天的異心同腳,真的爆笑了!! |