一個星期咁快又過左啦'
好快就升上高3 LU~
有d吾捨得:$
吾想咁快畢業呀,我都未決定好要讀邊,要做d咩-3-'
星期5興趣班整左意粉:$原來都吾係好難姐:D
跟住放學之後去搵敏姐,
敏姐送左個焗爐比我,仲幫我抬埋返屋企;真係好人呀佢><
仲送埋上我屋企門口tim.跟住比呀媽聽到我同佢係度傾計=v=''聽力真好.
呀媽仲話做咩吾叫人入黎坐喎....(我無語了..
我都想快d整ga,但係我未買材料呀,而且又吾得閒喎:$:$
星期6朝早返左學校上美術,跟住變左吹水><
都聽到幾多8掛 haha^^
下就決定左吾去打波返教會,因為真係太耐冇返啦,有小小掛住佢地,詩姐仲打電話問我返吾返tim@@
跟住就返左教會啦.又識多左幾個新朋友仔,
占miss教左我點樣彈剛琴啦-v-(學左小小ja><
之後夜晚黑又留低幫手煮飯:D
第1次食占MISS親手煮ge餸,真係幾好味喎>v<
仲有第1次食飯前祈禱@@(之前去黑沙戈次吾計,一d都吾認真:s
死人先進輝,同佢打波打到d波飛哂吾知去邊=.=結果搞到打得一陣就冇得打,撩起我條癮T^T
星期日戈d就遲d補返啦,可能會冇咩特別所以吾打,嘻嘻^^~
|