| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 4 月 8 日 星期五  |
| recently♥ |
分類: 未分類 |
最近好忙呀:$
日日都有野測:(
忙到飛起:|
5th April,2011
今天是清明節,返左鄉下,原本吾多想返ga,只係比呀爸迫住返去-3-
路上拍了些照片,因為我知自己記性好差:p
所以想記低d野就維有靠相同日誌啦@@
慶幸自己有返到去:$
返了一趟鄉下,看了很多和平時不一樣的生活,不一樣的事物,甚至一些被我們忽略了的事物!
如果第二日吾係要測驗,我一定吾會咁早走:'(
我一定會踩單車,釣魚,捉蟹,玩狗仔,玩bb'
最搞笑ge係,出去條村戈時,我,妹,堂妹&哥4個人搭一部電單車@0@;
我仲要坐最尾,幾驚跌出去呀><
6th April,2011
今日終於要做解剖青蛙實驗啦;
仲諗住練下個膽~v~'
一開始佢未死戈陣,冇人想解決佢,更加吾想掂佢;
但係當佢比陳xx搞亂左佢d腦漿之後'
我又想試下剪開隻青蛙個肚囉,,
但係死人陳xx之前又話吾好叫佢做,之後又做得咁開心,仲吾比人掂:(
結果我都係掂都冇掂過T^T
8th April,2011
今日體育堂做拱橋戈陣個頭落地吾係隻手:p
好彩有張墊ja xdd;
跟住又做吾到側手翻喎:S:S
要多d練習先得.
去完化學實驗室,
跟住就決定行了平時吾行ge戈條路返屋企,,
就係咁..我見返佢:
我一開始真係認吾到佢,
如果吾係佢叫我,我根本見佢吾到:$
想見時見吾到,吾想見時佢又出現:(
然後我又繼續行返屋企'
一路行又一路笑:')傻左=v=
|
2011 年 3 月 30 日 星期三  |
清明上河圖+藝術教育  |
分類: 未分類 |
琴日中午1放學就要去澳門蛋睇清明上河圖;
2點要去到-0-''
搞到我地要咬包
超悶囉-3-'
不過算啦,下就吾洗返學,開心><
跟住同左samsam去左穎琳屋企'
入到屋之後,佢媽咪好熱情,
跟住地下仲有個量體重ge野,
我同sam都狂係度量囉
haha,原來我比第1段輕左3kg (開心
可能因為高2生活太辛苦了
佢屋企好大呀@@
跟住我地睇左好多相同埋傾左好多野-v-
傾到8點先肯返屋企
跟住同sam就搭車返祐漢食雪糕=v=
好有罪惡感呀~v~'肥死了
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日又要2點去到文化中心睇d舞蹈戈d野;
所以今日又食吾切飯^^
食左兩塊包又出門口lu~
好似係香港吾知咩舞蹈團ga,
好正呀,今日1次過睇左好多吾同ge舞;
睇完之後就搭車返屋企了;
可能今日好早返到屋企'所以有d空虛
haha,明天會更好@v@!!
|
2011 年 3 月 28 日 星期一  |
| 情緒失控左:$ |
分類: 未分類 |
今日最後一堂測數學;
測戈陣我仲諗住今次都應該有7字頭..
點知......
填充同埋加分題都岩,可惜最後冇寫到"+C"
成7分1題ga,咁就扣左14分,又冇得加7分,我戈21分呀!!!
今次實吾合格啦!
點解我會犯埋D咁ge低級錯誤
數學我都試過吾合格,都試過好低分(最低戈次好似係初2戈陣27分);
但係我從來都冇喊過'
今日居然錯埋d咁ge白痴野,
最後都係忍吾住喊左出黎,
好彩得美嫻見到
跟住係學校前1個街口我地就分頭行啦'
一路行返屋企一路喊,
吾講人地仲可能以為我失戀tim...
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 33 | »
|