您已經停留了
-v-
-'只有保持原有的保護色__]}
才能使自己不致受到傷害`._.
kaman17
暱稱: `×♥ kaka﹏°×▁▂*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
該放鬆一下了吧~`
2012,Mar,1
`我不過是個人,都會難...
`快樂不該變得像彩虹;...
累斃咧-3-'
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 985
今日人氣: 6
累積人氣: 3226
2011 年 4 月 8 日  星期五   晴天


recently♥ 分類: 未分類

最近好忙呀:$
日日都有野測:(
忙到飛起:|

5th April,2011
今天是清明節,返左鄉下,原本吾多想返ga,只係比呀爸迫住返去-3-

路上拍了些照片,因為我知自己記性好差:p

所以想記低d野就維有靠相同日誌啦@@

慶幸自己有返到去:$

返了一趟鄉下,看了很多和平時不一樣的生活,不一樣的事物,甚至一些被我們忽略了的事物!

如果第二日吾係要測驗,我一定吾會咁早走:'(

我一定會踩單車,釣魚,捉蟹,玩狗仔,玩bb'

最搞笑ge係,出去條村戈時,我,妹,堂妹&哥4個人搭一部電單車@0@;

我仲要坐最尾,幾驚跌出去呀><


6th April,2011

今日終於要做解剖青蛙實驗啦;

仲諗住練下個膽~v~'

一開始佢未死戈陣,冇人想解決佢,更加吾想掂佢;

但係當佢比陳xx搞亂左佢d腦漿之後'

我又想試下剪開隻青蛙個肚囉,,

但係死人陳xx之前又話吾好叫佢做,之後又做得咁開心,仲吾比人掂:(

結果我都係掂都冇掂過T^T


8th April,2011

今日體育堂做拱橋戈陣個頭落地吾係隻手:p

好彩有張墊ja xdd;

跟住又做吾到側手翻喎:S:S

要多d練習先得.


去完化學實驗室,

跟住就決定行了平時吾行ge戈條路返屋企,,

就係咁..我見返佢:

我一開始真係認吾到佢,

如果吾係佢叫我,我根本見佢吾到:$

想見時見吾到,吾想見時佢又出現:(

然後我又繼續行返屋企'

一路行又一路笑:')傻左=v=



2011 年 3 月 30 日  星期三   晴天


清明上河圖+藝術教育 滿足 分類: 未分類

琴日中午1放學就要去澳門蛋睇清明上河圖;

2點要去到-0-''

搞到我地要咬包

超悶囉-3-'

不過算啦,下就吾洗返學,開心><

跟住同左samsam去左穎琳屋企'

入到屋之後,佢媽咪好熱情,

跟住地下仲有個量體重ge野,

我同sam都狂係度量囉

haha,原來我比第1段輕左3kg (開心

可能因為高2生活太辛苦了

佢屋企好大呀@@

跟住我地睇左好多相同埋傾左好多野-v-

傾到8點先肯返屋企

跟住同sam就搭車返祐漢食雪糕=v=

好有罪惡感呀~v~'肥死了

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日又要2點去到文化中心睇d舞蹈戈d野;

所以今日又食吾切飯^^

食左兩塊包又出門口lu~

好似係香港吾知咩舞蹈團ga,

好正呀,今日1次過睇左好多吾同ge舞;

睇完之後就搭車返屋企了;

可能今日好早返到屋企'所以有d空虛

haha,明天會更好@v@!!


2011 年 3 月 28 日  星期一   晴天


情緒失控左:$ 分類: 未分類

今日最後一堂測數學;

測戈陣我仲諗住今次都應該有7字頭..

點知......

填充同埋加分題都岩,可惜最後冇寫到"+C"

成7分1題ga,咁就扣左14分,又冇得加7分,我戈21分呀!!!

今次實吾合格啦!

點解我會犯埋D咁ge低級錯誤

數學我都試過吾合格,都試過好低分(最低戈次好似係初2戈陣27分);

但係我從來都冇喊過'

今日居然錯埋d咁ge白痴野,

最後都係忍吾住喊左出黎,

好彩得美嫻見到

跟住係學校前1個街口我地就分頭行啦'

一路行返屋企一路喊,

吾講人地仲可能以為我失戀tim...