30號戈日睇左吸血3`
好睇哇,,場場刀爆人`*v*
期待第4呢`,,
夜晚又去睇槍王之王既午夜場`
比想像中好睇^333^ *哈
好過我系想睇海洋天堂~_~"
不過得細場` 吾好睇既,,
大雞大的小雞雞*