|
...zzzz
Zzzz,,5:45分..比人叫醒左,,起身返工..zzz...係到唸唔想做...zzzz快d過到4月30就好了zzzzz
返到去又比肥婆罵...又詰呢樣唔岩個樣唔岩,,..佢自己成日唔做野,俾哂d我做...自己就去煲電話,,,
仲要衰到話我做野做得慢,,做唔哂d野唔俾走,,,!!!又唔知有幾多野做....佢就爽la..請佢返來傾電話
-----------------------------------------------------------------------------------
今天還是不敢去洗手間....因為原來洗手間入面仲有個房仔,..
sophia話可能有個人彈出來...加上陰風陣陣,,,,,,
刊登時間︰2006-04-13 06:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |