|
烏英
好眼訓的一天..上中文堂差點兒就睡著..
distribution...聽返阿sir俾返上次project d 意見,,拎左b- :p
放左學,,,,同gigi行左陣沙田...係到玩,,係到試,,人地d帽,,眼鏡,,
kekeee,,,一係邊左好斯文,,,一係變左隻"烏英" ^^
---------------------------------------------------------------
今晚至下星期..有"獵戶座"星睇,,,,
希望天氣好,,可以睇到@@
刊登時間︰2006-03-22 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |