|
討厭的星期2
\\\\\\\\\又到我最憎的星期2...
一早醒左,,,,又要等到下就先返學,,,個段時間真難過,,,
訓覺又訓唔著,,,,返學又未夠鍾,,,真無聊...寧願..返早,,放早,,
上英文堂的2個鐘的時間,,,好像過了4個鐘的時間咁慢,,
返到去,,,我冇note,,,我問miss拎返,,,
miss講:[坐係到發下夢先la]...so kp狒狒,,
又話上堂唔見我返,,點點,,,又勁燥,,話其他可憐的同學,,,,
之後去左荃灣,,,,有人陪我返home..thx
刊登時間︰2006-02-22 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |