| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 2 月 2 日 星期六 |
 | |
|
2008-02-02
下就政蘿白糕...上年果個太淡了,,今年唔慣氣再政.....都算滿意..,
妹妹,媽媽都說好味道..
刊登時間︰2008-02-02 11:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 2008 年 2 月 1 日 星期五 |
 | |
|
2008-02-01
yoyoyoy!!!等左2年幾~~終於有新歌出了!!!!!
主音的造形~~好大轉變~~唔再好似細路仔咁~~成熟左~~
如果佢地來香港就好了~~~我一定捧場!!!
e家
以前
刊登時間︰2008-02-02 12:14 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 227 | »
|