|
2007-12-23
23/12/07
好開心~~今晚同牙海,貴,他女友~一齊去左食晚飯~~
但是我的牛扒太恐怖了,,,,,,見到都唔想食,,,,,><
之後去左機鋪打機~~~去左松記食糖水~~~~感覺很好~~~
24/12/07
平安夜仲要返學...5:30先放得學...不過也是開心的!!!
因為仲可以以學生的身份~~同同學過左半晝的平安夜~
下就同hp d同學一齊食飯~~~傾計傾得好開心~!!!~~但好快又夠鍾返去上堂了><""
我不會忘記呢一日!!!!
放左學....去左買禮物~~千間萬間~~終於間到了~~~本身想買外套比愛人,,但是只得s碼,,佢咁肥,,,,
去左看電影.,,之後去左小金井食飯~~~行左一陣回家了~~~
23/12/07

刊登時間︰2007-12-30 09:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |