| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 9 月 14 日 星期五 |
 | |
|
i am a 漢堡飽

好好味的漢堡飽..我想每天都可以咬
漢堡飽好似人的肚臍,可以愈疊愈高..
Hoi:I am a hamburger every day
刊登時間︰2007-09-14 12:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 2007 年 9 月 6 日 星期四 |
 | |
|
2007-09-06
日日返9:30....好眼訓呢...
e家返沙田...有點不方便..
不方便的是落左火車要行長長的路...
食飯要同中學生爭位坐...
刊登時間︰2007-09-06 06:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 227 | »
|