|
巨辣
今朝唔知做咩野6:30起左身,,
可能還記住昨晚同人傾電話冇lala..彈左個女人聲la,,
foreign.tRADE.係到叫人print野,,點知都唔洗用既..~~搞到我仲咁準時返學
放lunch了..呢個阿嵐神神秘秘..叫我等埋佢,,話有野比我..
kekeke,,原本係朱古力:p
lunch去左食麻辣米線..個到好多人,要輪籌..
kekee,,6000蚊,sophia.libby..叫左小辣的5分1..我叫左小辣的6分1
不過都係辣喊..眼水鼻水係咁標..
.哈哈...最搞笑係見到坐我對面的sophia.佢食到面又紅..眼又紅..又要格眼食個樣/kkekee
最後都係叫佢比左個清湯><...下次我呢要小辣的10分1好了..><
libby佢地食到好似冇咩野咁..下次邦你叫個巨辣:pp
之後又上2個中的foreign trade,=zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
普通話堂;.我地自動舉手,,做左第1組present,,因為唔想煩...
點知到我時,,個死人咪爛的,....我都唔知自己講左d咩出來..唉唉..
原本sapiha同我都覺得y人,,好似model..@@!!
星期三的taxation,,都唔知點算...
我既目標係,,--->>合格<<
刊登時間︰2005-12-19 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |