| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 7 日 星期一 |
 | |
|
煮飯婆
今日都係唔係好舒服..頭暈暈,,,
測sales in china + 普通話,,,
sales in china ...做時..好多野都唔記得..亂作,,
唔夠時間...答錯題..=.=...好失望~~
普通話..大舊佬坐我格離,,做完佢話我錯到7彩,,等定補考wor..
阿公..要做一個小手術..做左一個鐘.好彩冇咩事,,
媽咪唔係屋企..要我自己煮飯食......
終於知道媽咪的辛苦了,,煮飯...真麻煩...
下次都係洛街食~~
煮飯婆..<--好辛苦..我唔會做>_<
刊登時間︰2005-11-07 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 2005 年 11 月 4 日 星期五 |
 | |
|
-0-
昨天去睇e生....開左d藥,,隻隻都話""睡意",,
唸住早d上床訓..點知...眼光光望天光,,仲好精神咁..
唔通佢開錯左藥..~.~",,,之後唔食了,,,
今晚個天好靚冇咩雲,,見到好多星星,,
聽講話..紅紅地,,橙橙地個粒是火星wor..
刊登時間︰2005-11-05 08:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 227 | »
|