| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 10 日 星期一 |
 | |
|
盲中中
起身起晏左...返到去盲中中...走左去214室...
一入到去,,,我都覺奇,點解個個望住我,,我又冇戴眼鏡,,
見到d人樣一砍野,,心唸應該是格泥斑d人..唸左找個位坐,,
點知...行左好前,,先見到上年教law..的阿sir..先知入錯課室,,
好魚..不過算la.d人都唔會認得我ge^_^
原本一早..講左..轉1xxb室..不過我冇心聽...
仲罵sophia..libby唔話我知..真是sorry><
上堂又冇note..都唔知聽咩,,zzzzzz
買左yanzi隻碟都不錯..
本身話乞晚返大陸,,不過返到屋企等ar等,,,
阿哥都未返,,,咁明天朝早,,要早起了..
刊登時間︰2005-10-10 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 2005 年 10 月 4 日 星期二 |
 | |
|
小眼睛
LIbby終於浦頭,,,,唔放多幾日先^^
口嚨好疼,,,係邊個傳染俾我?
次次痛完又狂咳,一咳,都唔知幾耐至好得返,,
好想食薯片仔...唔想只是睇住屋企個肥妹仔食..己我冇得食..
咁會好淒慘..
昨天下樓梯,,見到教英文那個miss...
她眼下的黑眼圈超強,,加上好一雙啤住人的小眼睛..
真想,,,,,,,,,
昨天同同學仔玩["你下一世做d咩人]
結果我是"頭腦發達的人"
http://snowflakes.lookandfeel.com/ <--剪紙
刊登時間︰2005-10-04 02:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 227 | »
|