| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 15 日 星期四 |
 | |
|
彈琴-3-
今日放左學,,同6000蚊.libby去左大埔食野,,好味 -3-
之後去左6000蚊屋企反..嘰嘰..
見到佢屋企有個大鋼琴..我同libby係咁點歌俾6000蚊彈^^
好好聽..佢就好啦,識得彈..搞到都好想去學..
之後6000蚊就教我同libby彈,,,
唔識睇d譜,於是6000蚊就寫低d音,俾我地彈..
好好玩---不過只是彈cdefgab..已經好難,,成日彈錯,,
今天真開心..下次要再去你家玩過^.^
刊登時間︰2005-09-16 04:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 2005 年 9 月 13 日 星期二 |
 | |
|
supply chain zzzzzzzzzzzzzzzzz
上supply chain.d野好似好難,,難過marketing咁..
死喇,,英文咁深,,,>_<
上一堂,,又放學,,有點無聊..
去左荃灣行左一陣就返屋企..因為,,勁眼訓,,
返到屋企,,達落床就訓左..
之後去左教會,,
前幾天改了電話號碼,,要既問我拎返,,
刊登時間︰2005-09-13 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 227 | »
|