|
大陸篇
28/07麻麻入左院,個個都好擔心
29/07..佢地返左去探麻麻,,本來我都想去,,不過佢地要我返學,,唔俾我去,,
30/07返左去睇佢,一入e院,d味好難頂,,難頂都要入,,
見到麻麻,,佢食好少野,,佢話個肚好唔舒服,,可能因為之前跌親,,
我都唔知ar,d老人病,,><..一坐就坐了2個鐘
探完麻麻,,之後返去吃飯,,,原來,,媽咪佢地下就去左阿公公到玩,,
仲帶左表弟仔黎我屋企,,個表弟仔3years時,,因為屋企有d事,,
就黎左我屋企住,,住左幾年,,又同返佢屋企人住,,
今次,,佢又返黎,,一種特別的感覺..
以前佢仲係bb仔咁,,唔經唔覺e家又六年級了,,
e家仲好靚仔添ccc...
31/07,,一朝早俾阿媽嘈醒,,因為要去睇麻麻,,探完,,
去左唔知咩咩酒店同公公,佢地飲茶,,好多親戚,,
之後去左附近的"天虹商場"行,,以我記憶之中,,我對上一次我應該係,,4歲左右..
個商場俾我既印象係好爛!!!好迫,,好黑,,
十幾年後既今日,,個商場..變得幾好..好似hk d商場..服務唔錯
1/08..
細路仔,,扭計,,搞到要媽咪由六樓追到地下,,再由地下追到六樓..
原來屋企格離新開左間洒店,,同d親戚去個到飲荼,,之後就返hk了..
本來今日唔想返學,,但因為要拎返家姐件實驗袍俾佢,,所以都要返,,
個libby等等下我,,自已走左去唱k..=.=
刊登時間︰2005-08-02 12:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |