|
37度..hot,,,
昨天,,好熱,,.我住既地方超過37度..hot,,,
只想係有冷氣既地方...飲汽水..
今朝同屋企人,同埋d親戚去飲茶..
之後返屋企..點知先發現..又唔記得左帶鎖匙,,,死喇,,,
個陣我仲抽住好多野,,,,點算好呢,,
圍有落街找媽咪...hot~.~
6:30去左返學,,libby,,,成講話講鬼故我聽,,衰衰,,,><
放學番黎,,,去到粉嶺已經好大雨....應該係,,狂風暴雨...
好彩有帶雨傘....行到去,,火車站.,見到個鄰居冇帶o者,,o者埋佢..
大家都濕哂,
刊登時間︰2005-07-21 01:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |