|
媽打~~
嗚,,今日又係星期五..自從加入左呢個夜晚小組,,
我就好憎星期五..因為個阿sir..好悶..3粒鐘真唔易過,,唔想返,,嗚..><
但今日見佢上堂,,見到有d人係到勁傾計,,
但佢一樣好用心教,,我就叫自己盡量用心d聽,,
雖然都唔係聽得好明,,
libby話..課室有到d人好嘈,,佢話想掉個炸彈去~.~
個顛婆,,好夠膽,,係到打媽打,,,,連住佢條頸,,><
刊登時間︰2005-07-15 01:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |