|
100%好天氣
29/06放左學等埋佢放工..就一齊返屋企了,,佢講左好多野俾我知,,好驚訝...
點解佢變得,,,哈哈,,可能真係大個左..以前唔會提既野,,以家,,佢會講哂俾我知,,
30/06/大威vs舒拉普娃,,幫細威報左仇..d人話大威好似大星星,,不過我覺得佢幾得意^^
7/1/,,六千蚊,,生日快樂,,
阿哥,,唔識飲酒學人飲..飲到皮膚敏感=.=""
2/7/,,天氣好正,,太陽曬到正一正...成日都下雨,,終於都見到100%好天氣^^

刊登時間︰2005-07-02 03:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |