|
1號風球
今日做law..份死人野.,,好煩,..唔識做,,><
格離屋個男仔,,的女朋友..查隻香水好惡頂,,
一經個我門口......=.=
我妹叫我同佢去買書,,,,,但是我驚買錯,,媽咪又唔俾佢影印..
今日返學做present..可能因為係第7組,,所以..昨天有點兒緊張
但出到去就唔緊張了,,,,俾阿sir罵[人地都未講完,,你又成日閃左去下一版]]<--因為部電腦太慢,,,7
之後..俾阿sir問到口啞啞,,因為我作野作錯左少少,,=.=
我見江西成日有水患,,以為因為佢係沿岸,,原本佢既水患..係因為佢係長江下游= ="
放學見到阿杰的女朋友,,佢地都幾襯丫..kakaaka^^
今日1號風球,,,,libby話,今晚定天晚有流星雨睇,,但可能因為打風已睇唔到了

刊登時間︰2005-08-12 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |