凍
e幾日,,好似凍左好多,,,死喇,,又就快冬天,,,
好憎手腳都凍冰冰既感覺><
9月12開學到e家,,d阿sir miss,,都冇咩野,,
不過係英文個miss衰d.惡d..呢個學期有排受><..
其他除左悶..都冇咩野..
不過4日入面有3日都係同格離2班一齊上,,
好嘈,,=.=
打風,,`大風,,吹黎d風凍的=﹏=
刊登時間︰2005-09-25 11:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
日記仔
日記仔,,有時都唔知用來做咩......
刊登時間︰2005-09-23 01:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]