| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 12 日 星期一 |
 | |
|
開學lu
咁快又過完一個暑假..
今日真開心見返d同學仔^.^
無時間表,,都唔知返幾點..一d又話9:00,,一d話9:30
都唔知信邊個好,,,味9:00返去,,原來是返9:30,,
返到去,,,見個人名表.,,咁奇怪ge,,穌玉倫,,唔知點解零零丁丁得佢去左b班,,
仲要3斑一齊上..好討厭,,佢地係到嘈陣陣!!><
有科呢一個星期都唔洗上,,
10:30放lunch了,,唔知去邊好,,sophia個仔仔---成成--黎左,,
今次係第一次見成成,,都幾高,,佢地手拖手,,,
我地去左唱一陣k..成成,成日怕羞,,
不過成日搭住sophia,,,sweet..
返去上埋個普通話,,就回家了,,
可能太耐冇返過咁長既課堂,,返到屋企腰酸骨疼><
今日講左d唔知應唔應該講ge野你知,,
希望你幫我保守呢一個秘密,,
同埋希望呢個秘密永遠都唔會係真,,
如果唔係會傷到人
刊登時間︰2005-09-12 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 2005 年 9 月 11 日 星期日 |
 | |
|
yanzi><
真係等左好耐,,由我最初鍾意佢時,,唔經唔覺,,已經係5年既事了,,
今日,約左libby.同libby個妹.去紅館睇孫燕姿演唱會,,
今次我第1次去睇,,&第1次見佢^^
係門口,見到阿杰做緊野,我見佢好認真,,隻眼look得好大~~
之後去買左d紀念品,,,
等到8:30終於開波了,,佢染左個頭紅色,,變左紅孩兒~~好靚-3-
好精彩,,佢之前跳舞唔店的,,,但佢苦練過後.,,跳得好好,,d人拍爛手掌..
又唱又跳完全冇走音..好似播係cd咁,,
嘉賓係F.I.R..都好正,,完全冇走音
我最鐘意佢著黃色裙仔-3-
d歌好好聽..好想再睇..
下次1月,,Libby..我地再去過..
刊登時間︰2005-09-11 02:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 227 | »
|